بهترین کیت های آرایش (بررسی 2020)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 10 مهر 1399
بازدید : 119
نویسنده : alirezajk

کیت های آرایش حاوی انواع مختلفی از آرایش ها هستند ، اغلب همه چیزهایی که شما برای تکمیل ظاهر کامل خود نیاز دارید ، یا تمرکز شما بر روی یک جنبه مانند کانتورینگ یا سایه چشم است. اگر به دنبال رنگ های آرایشی هستید که به دقت مکمل یکدیگر و یا محصولی برای استفاده به عنوان یک آرایشگر حرفه ای انتخاب شده باشند ، کیت های آرایش انتخاب خوبی هستند.

ما ده ها کیت آرایش را بررسی کردیم تا بهترین ها را شناسایی کنیم. ما به ویژگی هایی از جمله طیف رنگ ، کیفیت و رنگ دانه ها ، اینکه آیا بی رحمانه نیستند و اینکه هر کیت برای تمرکز بر روی کدام جنبه از آرایش طراحی شده است ، پرداختیم. لیست بهترین آینه های آرایش ما را برای استفاده بدون آرایش در آرایش بررسی کنید.

انتخاب برتر

 

Pure Vie 132 Colors همه در یک ست هدیه آرایش
این مجموعه جمع و جور با مجموعه ای از آرایش با کیفیت بالا ، هر آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد

 

54.98 دلار دلار
انتخاب برتر ما ، مجموعه Pure Vie 132 Colors All in One Makeup Gift Set ، به عنوان یک برنده برجسته برجسته شد. این کیت با انواع آرایش و رنگ ارائه می شود.

در این مقاله

5 کیت آرایشی با بالاترین رتبه
برترین انتخاب ما: Pure Vie 132 Colors همه در یک ست هدیه آرایشی
انتخاب دوم ما: کیت حرفه ای آرایش Maùve
بهترین انتخاب بودجه: کیت آرایش SHANY همه در یک هارمونی
بهترین کیت آرایشی حرفه ای: SHANY The Masterpiece 7 Layers All in One Set Makeup
بهترین کیت شروع کننده آرایش: ست آرایش BR
چه کسی باید یک لوازم آرایش خریداری کند
ویژگی های مهمی که باید در نظر بگیرید
سوالات متداول
سایر کیت های آرایشی که بررسی کردیم
کیت های آرایش حرفه ای
کیت های آرایشی استارتر
کیت های آرایش برای نوجوانان و دختران جوان
کیت های آرایش پالت سایه چشم
محصولاتی که ممکن است به آنها علاقه مند شوید:
5 کیت آرایشی با بالاترین رتبه
ویرایشگر امتیاز برند
بهترین محصولات کلی خالص Vie 132 همه در یک مجموعه هدایای آرایش 4.0
Runner Up Maùve Professional Makeup Kit 4.3
بهترین بودجه خرید لوازم آرایشی SHANY All in One Harmony 4.3
بهترین کیت آرایش حرفه ای SHANY کیت آرایشی شاهکار 4.6
بهترین کیت شروع کننده آرایش BR Deluxe Makeup Palette 4.1
* رتبه بندی ها در زمان انتشار از آمازون است و می تواند تغییر کند

برترین انتخاب ما: Pure Vie 132 Colors همه در یک ست هدیه آرایشی
اگر به دنبال انتخاب آرایش با کیفیت بالا هستید ، مجموعه هدایای Pure Vie 132 Colors All in One Makeup بهترین انتخاب ماست. این کیت برای علاقه مندان به آرایش ، افراد حرفه ای و تازه کار به طور یکسان مناسب است. این کیت جعبه آرایش همه در یک است.

این شامل 94 براق کننده و سایه چشم ، 12 فروشنده مختلف فروش پسر ، 3 پودر صورت ، 3 رژگونه ، 2 خط لب ، 2 خط چشم و 5 پودر ابرو است. همچنین 3 سایه کانتور وجود دارد که به شما کمک می کند تا ویژگی های صورت خود را کاملاً مجسمه سازی و تعریف کنید. از رنگ های کانتور می توان به عنوان پایه کرم نیز استفاده کرد - برای ترکیب دقیق با رنگ پوست شما قابل ترکیب است.

با بررسی های مثبت عالی در آمازون ، این بهترین انتخاب برای کیت آرایش است.

Pure Vie 132 Colors همه در یک مجموعه هدایای آرایش ویژگی های اصلی:

آرایش ضد آب
مواد تشکیل دهنده با کیفیت بالا
جعبه ذخیره سازی محکم که برای استفاده روزانه طراحی شده و قابل حمل است
انتخاب دوم ما: کیت حرفه ای آرایش Maùve
Runner Up PickMaùve Professional Makeup Kit
کیت حرفه ای آرایش Maùve
کیت شروع کننده مناسب برای افراد تازه وارد آرایش که به شما کمک می کند تا بهترین ظاهر خود را داشته باشید
29.99 دلار
خرید در آمازون
کیت حرفه ای آرایش Maùve هر آنچه برای آماده شدن در هر موقعیتی نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. این کیت که در یک کیف شیک و مناسب برای سفر بسته بندی شده است ، دارای آینه است تا بتوانید از آن در هر کجا که بخواهید استفاده کنید.

این کیت آرایشی شامل 45 سایه مات و براق کننده رنگی ، 12 تابه لب براق ، دو لوله براق کننده لب ، دو عدد خط چشم ، یک عدد رژ لب و یک ریمل ، کانسیلر سبک و متوسط ​​، یک سایه برجسته ، سه رژگونه و دو برنز است. این کیت همچنین برای مجریان کوچک زندگی شما مناسب است.

کیت آرایش حرفه ای Maùve ایده ای برای انواع رنگ و پوست است. اگر قبلا کانتور نکرده اید ، پس نگران نباشید! هر کیت همراه با نمودارهای شکل صورت و یک راهنمای نقشه برداری کانتور است ، بنابراین در کمترین زمان به یک طرفدار استفاده از این کانتور تبدیل خواهید شد.

ویژگی های اصلی Ma Kitve Professional Makeup Kit:

شامل انتخاب گسترده ای از رنگ ها
بسته بندی شده در یک پالت مسافرتی دوستانه و آینه دار
در پاریس طراحی شده است
بی رحمی ؛ Maùve عضو افتخار PETA است
بهترین انتخاب بودجه: کیت آرایش SHANY همه در یک هارمونی
بهترین کیت آرایش بودجه SHANY همه در یک کیت آرایش هارمونی
SHANY کیت آرایش همه در یک هارمونی
این کیت با هر آنچه که شما نیاز دارید و بیشتر ، کیفیتی را با قیمت عالی ارائه می دهد
31.04 دلار
خرید در آمازون
اگر به دنبال کیفیت با بودجه هستید ، کیت آرایش SHANY All in One Harmony انتخاب ماست. با داشتن طیف وسیعی از آرایش ، ایجاد تنوع گسترده ای از آرایش متناسب با رنگ پوست شما به آسانی امکان پذیر خواهد بود.

این کیت شامل سایه چشم های بسیار رنگی است - در واقع 98 سایه چشم براق و 70 سایه چشم پاستلی وجود دارد ، بنابراین گزینه های شما هرگز تمام نمی شود! همچنین شامل 6 براق کننده لب ، و 3 رژگونه است. رنگهای بسیار رنگدانه ای به این معنی است که کمی زیاد به پیشرفت می پردازد. محدوده 10 اپلیکاتور به این معنی است که شما هر آنچه را که نیاز دارید دارید.

کیت آرایش SHANY All in One Harmony به صورت مکعبی مفید در می آید که در قسمت بالا دسته های متمایز دارد. این بدان معنی است که خیلی راحت می توان این کیت را جمع کرد و i را گرفت 

در سفرهای خود.

ویژگی های اصلی لوازم آرایش SHANY All in One Harmony:

طراحی شده در ایالات متحده آمریکا
آزمایش نشده روی حیوانات ، SHANY عضو PETA است
شامل اسفنج و برس
آرایش فرموله شده با روغن معدنی برای اتمام با کیفیت
بهترین کیت آرایشی حرفه ای: SHANY The Masterpiece 7 Layers All in One Set Makeup
بهترین کیت آرایش حرفه ای SHANY The Masterpiece 7 Layers
SHANY شاهکار 7 لایه
این کیت با داشتن 7 لایه قابل جابجایی از آرایش بسیار رنگدانه ای ، برای افراد حرفه ای بسیار مناسب است
55.99 دلار
خرید در آمازون
اگر یک آرایشگر حرفه ای هستید که به دنبال یک کیت آرایشی همه کاره ، گسترده و در عین حال جمع و جور هستید ، SHANY مجموعه 7 لایه همه در یک آرایش SHANY می تواند همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. آرایش موجود در این کیت بسیار متنوع و با کیفیت عالی است.

این کیت شامل 4 پالت سایه چشم ، 2 پالت صورت و یک پالت لب است. همه این موارد به شکلی منظم در یک جعبه ذخیره سازی هوشمند قرار دارند ، به این معنی که هر آنچه شما نیاز دارید درست در دسترس شماست. به سادگی پالت مورد نیاز خود را از جعبه خارج کرده و تنظیم کنید تا کار کند. تمام آرایش های موجود در این کیت متناسب با طیف گسترده ای از رنگ و نوع پوست طراحی شده اند.

همه سایه ها را می توان مخلوط کرد تا رنگ مطلوبی را که به دنبال آن هستید ایجاد کند. 112 سایه چشم خیره کننده مختلف در طیف وسیعی از سایه های مات و براق وجود دارد. بسیاری از بررسی ها درباره آمازون از هنرمندان حرفه ای آرایش صورت می گیرد که تحت تأثیر کیفیت همه جنبه های فردی این کیت قرار گرفته اند.

SHANY مجموعه 7 لایه شاهکار همه در یک مجموعه ویژگی های اصلی:

کیت در یک جعبه مغناطیسی با قفسه های داخلی قرار دارد
محصولات بدون ظلم ، زیرا SHANY عضو PETA است
طراحی شده در ایالات متحده آمریکا
شامل سایه چشم ، کانسیلر ، رنگ لب و رژگونه است
بهترین کیت شروع کننده آرایش: ست آرایش BR
بهترین پالت آرایش KitBR Deluxe Makeup Palette
پالت آرایش BR Deluxe
با هر آنچه در یک پالت جمع و جور نیاز دارید ، thw BR Deluxe Makeup Palette مجموعه ای مناسب برای شروع مجموعه آرایش شماست
19.88 دلار
خرید در آمازون
اگر به دنبال اولین کیت آرایش خود هستید و می خواهید همه چیزهایی را که فکر می کنید نیاز دارید (و بیشتر!) در آن قرار دهد ، پس BR Deluxe Makeup Palette عالی است. کیت گرد و جمع و جور باز می شود تا آینه ای از درب ، و حداقل 4 لایه آرایش در طیف گسترده ای از رنگ ، آشکار شود.

طراحی هوشمندانه این کیت به این معنی است که دارای لایه های باز قابل انعطاف و قابل انعطاف است ، که همه آنچه را که برای شروع به ایجاد طیف وسیعی از آرایش کامل نیاز دارید ، نشان می دهد. با استفاده از برس های جمع و جور و لکه های دو سر ، می توان 26 سایه سایه را به زیبایی ترکیب کرد.

لایه بعدی شامل 6 سایه پودر صورت ، برنزر و رژگونه است ، بنابراین مطمئناً بهترین رنگ را برای رنگ پوست خود پیدا خواهید کرد. این لایه دور می شود و 6 رنگ رژ لب را نشان می دهد ، از برهنه های روز ، تا رنگ های قرمز و قرمز ، مناسب برای شب. اینها همچنین می توانند با هم مخلوط شوند و سایه کامل فردی ایجاد کنند. این لایه همچنین شامل مینی برس های آرایش ، لکه ها ، ریمل و خط چشم است. در آخر ، لایه زیرین را بیرون بکشید تا برجسته کننده و پودر تنظیم شود.

ویژگی های کلیدی BR Deluxe Makeup Palette:

طراحی شده در ایالات متحده آمریکا
آینه مجتمع
شامل سایه چشم ، رژگونه ، رژ لب ، پودر ، ریمل ، و برس است
طراحی جمع و جور مناسب برای سفر
چه کسی باید یک لوازم آرایش خریداری کند
اگر شما عاشق آرایش هستید ، اما از تعداد زیادی پایه ، رژگونه و گلدان های سایه چشم جداگانه خسته شده اید و میز آرایش شما را بهم می ریزد ، یک بسته آرایش راهی عالی برای نگهداری همه محصولات مورد علاقه شما در یک بسته دسترسی آسان است. به همین ترتیب ، اگر شما یک آرایشگر حرفه ای هستید که به دنبال طیف گسترده ای از محصولات هستید ، این کیت ها آرایش با کیفیت عالی و قیمت مناسب را ارائه می دهند.

اگر تازه شروع به آزمایش آرایش کرده اید یا به دنبال هدیه برای یک نوجوان هستید ، کیت های آرایش نیز عالی هستند. از آنجا که تمام آرایش های موجود در کیت های فردی برای تکمیل یکدیگر طراحی شده اند ، می توانید اطمینان داشته باشید که سایه چشم شما با رژگونه شما مطابقت دارد!

کیت های آرایش طیف گسترده ای از انواع مختلف را شامل می شوند ، از جمله کیت های کامل که شامل تمام مواردی است که شما برای یک آرایش کامل نیاز دارید. سایر کیت ها فقط به یک جنبه از آرایش شما مانند سایه چشم یا کانتورینگ توجه دارند. هر آنچه را که به دنبال آن هستید ، یک لباس آرایش متناسب با شما وجود خواهد داشت.

انتخاب برتر

 

Pure Vie 132 Colors همه در یک ست هدیه آرایش
این مجموعه جمع و جور با مجموعه ای از آرایش با کیفیت بالا ، هر آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد

 

54.98 دلار دلار
ویژگی های مهمی که باید در نظر بگیرید
یک کیت آرایش باید چند ویژگی مهم داشته باشد. این مواردی است که هنگام انتخاب بهترین کیت آرایشی متناسب با نیازهای شما باید در نظر بگیرید:

محدوده آرایش گنجانده شده است. بسته به آرامی که می خواهید روی آن تمرکز کنید ، انتخاب کیت طراحی شده برای آن ویژگی خاص منطقی تر خواهد بود. اگر هرگز سایه چشم نمی زنید ، خرید یک کیت آرایش کامل به معنای هدر رفتن این بخش است. اگر مطمئن نیستید ، انتخاب یک کیت آرایشی کوچک که تمام نواحی صورت را پوشش دهد به این معنی است که می توانید هنگام کار در مورد آنچه که بیشتر به شما مناسب است آزمایش کنید.
بی رحمی. بسیاری از ما در مورد آزمایش حیوانات آگاهی بیشتری پیدا می کنیم و می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که آرایش ما تا حد ممکن بی رحمانه است. دیگران ممکن است وگان باشند ، و می خواهند مطمئن شوند که آرایش آنها محدود نیست 

محصولات حیوانی نیست اطمینان حاصل کنید که برچسب هر بسته آرایش مورد علاقه شما را بخوانید تا مطابق با معیارهای شما باشد.
سفر دوستانه. اگر می خواهید لوازم آرایشی خود را بیرون بیاورید ، بسیاری از آنها آینه های یکپارچه و محفظه های ذخیره سازی هوشمندانه را برای نگهداری برس و ریمل ارائه می دهند.
مناسب بودن برای رنگ پوست. بسیاری از کیت های بزرگتر آرایش شامل طیف گسترده ای از پایه ها هستند که می توانند با هم ترکیب شوند و مطابقت کامل با هر رنگ پوست را ایجاد کنند. کیت های کوچکتر ممکن است انتخاب کمتری داشته باشند و بنابراین متناسب با تمام رنگ های پوست نیستند. اگر کیت کوچکتری را انتخاب می کنید ، مراقب باشید کوله ای متناسب با رنگ پوست شما انتخاب کند.
سوالات متداول
کیت آرایش چیست (و چه چیزی در آن است)؟

کیت های آرایشی شامل طیف وسیعی از آرایش های مختلف است و محتوای هر کیت بسته به تولید کننده و قیمت متفاوت خواهد بود. اکثر کیت ها شامل مجموعه ای از پایه ها یا پودرهای صورت ، رژگونه ، سایه چشم و رنگ لب هستند.

کیت های دیگر فقط بر روی یک قسمت از برنامه های آرایشی شما تمرکز دارند ، به عنوان مثال پالت های سایه چشم یا رژ لب فقط طیف وسیعی از آن محصول خاص را شامل می شوند.

چه چیزی برای آرایش روزمره نیاز دارید؟

پاسخ به این سوال واقعاً به این بستگی دارد که شخصاً می خواهید هر روز چه مقدار آرایش کنید. اگر از پوشیدن پوششی سبک از زیرسازی ، جارو زدن سریع ریمل و مقداری براق کننده لب خوشحال هستید ، تمام این چیزی است که شما نیاز دارید! در این صورت ، کیت آرایش شما بسیار کم است ، اگرچه ممکن است برخی از سایه چشم و خط چشم را برای شب ها و موارد خاص نگه دارید.

از طرف دیگر ، شما ممکن است ترجیح دهید روزانه آرایش بیشتری داشته باشید ، از جمله پرایمر ، کانسیلر ، کانتور و رژ لب. کیت آرایش شما احتمالاً گسترده تر و روال شما کمی طولانی تر خواهد بود.

آنچه شما برای هر روز آرایش نیاز دارید ، به ترجیحات فردی شما بستگی دارد.

شما چه سفارشی آرایش می کنید؟

این همان سفارشی است که ما به شما توصیه می کنیم از آرایش خود استفاده کنید. اگر همه گزینه ها را نمی پوشید ، به راحتی آنها را از دست بدهید!

ابتدا پرایمر خود را استفاده کنید. بعدی پایه و اساس شما است. سپس ، در صورت لزوم کانسیلر بزنید. حالا کانتور بزنید. سپس ، آرایش صورت خود را با پودر تنظیم کنید. در مرحله بعدی ، برنزر خود را بمالید ، سپس رژگونه بزنید.

حالا سایه چشم ، خط چشم و سپس ریمل بزنید. پس از انجام این کار ، می توانید ابروهای خود را تمام کنید. در آخر ، رژ لب یا براق بزنید ، کار شما تمام است!

چگونه می توان رنگ آرایش مناسب رنگ پوست خود را انتخاب کرد؟

انتخاب رنگ های صحیح آرایش متناسب با رنگ پوست می تواند مشکل باشد. در اینجا یک راهنمای سریع برای شروع کار آورده شده است:

رنگ پوست سرد - هلو ، مرجان و صورتی ملایم را انتخاب کنید
رنگ های متوسط ​​پوست - عسل ، برنز و آبی را انتخاب کنید
رنگ پوست زیتونی - صورتی گلگون ، مایل به قرمز و گل مایل به قرمز را انتخاب کنید
رنگ های تیره پوست - زغال اخته ، برنز و هر رنگ روشن را انتخاب کنید
سایر کیت های آرایشی که بررسی کردیم
انتخاب برتر

 

Pure Vie 132 Colors همه در یک ست هدیه آرایش
این مجموعه جمع و جور با مجموعه ای از آرایش با کیفیت بالا ، هر آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد

 

54.98 دلار دلار
ما 20 کیت آرایش دیگر را بررسی کردیم. حتی اگر آنها 5 بهترین کیت آرایش ما را نساخته باشند ، آنها هنوز هم از بقیه بهترین هستند و هرکدام گزینه خوبی هستند. اطلاعاتی که برای مقایسه هر یک از آنها نیاز به لیست دارید.

کیت های آرایش حرفه ای
کیت های آرایشی استارتر
کیت های آرایش برای نوجوانان و دختران جوان
کیت های آرایش پالت سایه چشم

کیت های آرایش حرفه ای
کیت آرایش Belloccio Professional Beauty Deluxe Airbrush

کیت آرایش Belloccio Professional Beauty Deluxe Airbrush

این کیت آرایش airbrush برای کمک به آرایشگران حرفه ای طراحی شده است تا ظاهری بی عیب و نقص و طبیعی داشته باشند که بلافاصله نقایص را پنهان کند.

ویژگی های کلیدی:

شامل کمپرسور ، برس آرایش ، 4 رنگ پایه ، پرایمر ، رژگونه و برنزر
آلودگی را از بین می برد زیرا آرایش هرگز به دست و برس نمی رسد
متخصص ضد حساسیت و پوست توصیه می شود
شامل راهنمای کاربر و پیوند به راهنمای ویدیویی
هزینه: 130 دلار

BR کیت آرایش حرفه ای All Trunk را به همراه داشته باشید

BR کیت آرایش حرفه ای All Trunk را به همراه داشته باشید

این کیت آرایش همه در یک شامل 77 قطعه شامل 40 سایه چشم ، 17 رژگونه ، 4 پودر صورت و 4 پنهان کننده است.

ویژگی های کلیدی:

مورد صندوق بار استفاده مجدد
طراحی شده در ایالات متحده آمریکا
روی حیوانات آزمایش نشده است
آینه و قلم موها
هزینه: 35 دلار

Mehron StarBlend Cake Makeup All-Pro Makeup Kit

Mehron StarBlend Cake Makeup All-Pro Makeup Kit

مهرون با 90 سال تجربه در صنعت زیبایی ، صحنه ، فیلم و عکاسی ، کیت آرایش گسترده ای ایجاد کرده است که امکان ایجاد جلوه های ویژه برای صنعت تلویزیون را نیز فراهم می کند.

ویژگی های کلیدی:

ساخت آمریکا
در 5 رنگ - روشن ، متوسط ​​، تیره ، زیتونی و تلویزیون / فیلم موجود است
جزوه آموزشی را شامل می شود
وگان ، دوستدار محیط زیست و بی رحمانه
هزینه: 100 دلار

Pure Vie All in One Makeup Kit

Pure Vie All in One Makeup Kit

این کیت کامل شامل 94 سایه چشم ، 12 کانسیلر ، 3 پودر صورت ، 3 رژگونه و 3 سایه کانتور است.

ویژگی های کلیدی:

کیف قابل حمل
آینه گنجانده شده است
سایه های مخلوط
مواد با کیفیت بالا
هزینه: 55 دلار

SHANY Makeup Artists Must Have Pro Eyeshadow Palette

SHANY Makeup Artists Must Have Pro Eyeshadow Palette

این سایه چشم گسترده از SHA تنظیم شده است 

NY شامل همه رنگ های ضروری است - از سبز نئون تا قرمز مات.

ویژگی های اصلی:

سایه های بسیار رنگی
بی رحمی - SHANY عضو PETA است
96 رنگ تابه با اندازه متوسط
ساخت آمریکا
هزینه: 18 دلار

کیت های آرایشی استارتر
با مجموعه آرایش مناسب آقایان ، از خرما لوازم آرایش بهره مند شوید

با مجموعه آرایش مناسب آقایان ، از خرما لوازم آرایش بهره مند شوید

این کیت جمع و جور از Benefit بهترین مجموعه شروع کننده است. این حاوی رژ لب ، هایلایتر ، رژگونه و ریمل مژه و ابرو است.

ویژگی های اصلی:

به همراه کیف آرایش کلکسیونی Benefit ارائه می شود
مناسب برای اکثر رنگ های پوست
لوازم آرایشی با اندازه کوچک ، مناسب برای سفر و در کیف دستی شما جای می گیرد
مناسب برای شبهای خرما
هزینه: 58 دلار

ست آرایش BR

ست آرایش BR

این کیت لوازم آرایشی ارزان قیمت توسط BR شامل همه مواردی است که شما برای ایجاد طیف وسیعی از ظاهر هم برای شبانه روز لازم دارید.

ویژگی های اصلی:

تاشو در یک مورد پوسته زیبا
شامل آینه ، برس ، و ریمل مژه و ابرو است
سایه چشم ، رژگونه و برق لب
طیف گسترده ای از سایه ها متناسب با تمام رنگ های پوست
هزینه: 14 دلار

کیت آرایش سایز سفر BR

کیت آرایش سایز سفر BR

به عنوان یک کیت لوازم آرایشی مبتدی و مناسب برای سفر ، این کیت توسط BR همه جعبه ها را انتخاب می کند.

ویژگی های اصلی:

رژگونه ، رژ لب ، سایه چشم و پودر را شامل می شود
کامل با آینه ، و برنامه های کاربردی
ست 25 تکه
برای دسترسی آسان از دو طرف و بالا باز می شود
هزینه: 10 دلار

شارلوت تیلبری نگاه فوری در یک پالت

شارلوت تیلبری نگاه فوری در یک پالت

این پالت جمع و جور شامل هر آنچه برای ایجاد یک چشم دودی کلاسیک و صورت بی عیب و نقص فقط در 5 دقیقه نیاز دارید.

ویژگی های اصلی:

قابلمه های شماره دار برای کاربرد آسان
مورد جمع و جور تاشو
با استفاده از سایه چشم مشکی می توان موارد خنثی را برای شب برجسته کرد
شامل سایه برجسته Charlotte Tilbury Bar of Gold است
هزینه: 90 دلار

Smashbox Try It Kit: Halo + BB Light

Smashbox Try It Kit Halo BB Light

این کیت استارتر شامل لوازم ضروری پرفروش برای داشتن چهره ای عالی است.

ویژگی های اصلی:

شامل کرم BB به اندازه سفر ، و پودر کامل کننده هالو هیدراتاسیون
شامل برس بوکی کودک
دستورالعمل ها
از Halo یا BB به تنهایی استفاده کنید یا برای پایان صیقلی ترکیب کنید
هزینه: 45 دلار

کیت های آرایش برای نوجوانان و دختران جوان
کیت آرایش دخترانه BR Glamur

کیت آرایش دخترانه BR Glamur

این کیت سرگرم کننده آرایش برای نوجوانان مناسب است و در یک جعبه ذخیره سازی صورتی و باریک عرضه می شود.

ویژگی های اصلی:

سایه های بسیار رنگی
شامل 48 سایه چشم ، 6 رژ لب ، 4 رژگونه و 1 هایلایتر
قلم مو و آینه
هزینه: 13 دلار

کیت حرفه ای آرایش Ecvtop

کیت حرفه ای آرایش Ecvtop

این کیت آرایش جمع و جور و در عین حال گسترده برای نوجوانان مسن که به دنبال طیف وسیعی از رنگ های با کیفیت هستند مناسب است.

ویژگی های اصلی:

شامل 20 سایه چشم ، 5 رژ لب ، 2 رژگونه ، 1 پودر صورت و 1 کانسیلر
کیف پلنگی شیک ، با آینه و برس سایه چشم
رنگ های بسیار رنگدانه ای
هزینه: 9 دلار

کیت آرایش دخترانه SHANY Glamour

کیت آرایش دخترانه SHANY Glamour

بسته بندی ظریف و سبک پرنعمت این کیت آرایش مطمئناً مورد توجه نوجوانان قرار خواهد گرفت ، در حالی که قیمت مناسب آن را به عنوان یک هدیه عالی تبدیل کرده است.

ویژگی های اصلی:

طراحی شده در ایالات متحده آمریکا
بی رحمی - SHANY عضو ETA است
حاوی 48 سایه چشم ، 4 رژگونه و 6 رژلب است
هزینه: 15 دلار

ست آرایش SHANY iLookBook Pro Ultra Compact HD

ست آرایش SHANY iLookBook Pro Ultra Compact HD

طراحی زیبا و شیک لپ تاپ این آرایش که توسط SHANY تنظیم شده است ، قطعاً آن را از سایر مواردی که دیده ایم متمایز می کند.

ویژگی های اصلی:

بی رحمی - SHANY عضو PETA است
75 سایه چشم ، 4 رژگونه و 4 پودر صورت
شامل برس حرفه ای و اسفنج
هزینه: 37 دلار

TownleyGirl My Little Pony Beauty Compact

TownleyGirl My Little Pony Beauty Compact

این ست سرگرم کننده برای دختران نوجوان جوان که به دنبال یک لباس آرایش سرگرم کننده هستند بسیار مناسب است.

ویژگی های اصلی:

جعبه اتصال با شخصیت های My Little Pony تزئین شده است
شامل رژ لب ، سایه چشم و رژگونه است
فرمول مبتنی بر آب ایمن و غیر سمی
هزینه: 27 دلار

کیت های آرایش پالت سایه چشم
پالت سایه چشم سایه زن زیبایی

پالت سایه چشم سایه زن زیبایی

این پالت از 15 سایه رنگارنگ و پر زرق و برق مطمئناً شما را برجسته می کند.

ویژگی های اصلی:

فرمول بسیار رنگدانه و ماندگار
مناسب برای موارد خاص
توصیه می شود از پرایمر زیر سایه چشم استفاده کنید
هزینه: 10 دلار

پالت آرایش Maybelline New York The Nudes Eyeshadow

پالت آرایش Maybelline New York The Nudes Eyeshadow

این پالت آرایش سایه چشم به شما امکان می دهد طیف وسیعی از ظاهر ، از خنثی ظریف ، تا چشم دودی چشمگیر را ایجاد کنید.

ویژگی های اصلی:

شامل 12 سایه سایه چشم
به شما امکان می دهد 13 شکل متفاوت ایجاد کنید
ترکیبی از سایه چشم های مات و براق
هزینه: 7 دلار

پالت سایه چشم رنگ Morphe Pro 35 Color

پالت سایه چشم رنگ Morphe Pro 35 Color

این پالت مقرون به صرفه شامل محدوده ای از 35 سایه چشم درجه حرفه ای است.

ویژگی های اصلی:

به شما امکان می دهد ظاهری طبیعی یا نمایشی ایجاد کنید
کیفیت حرفه ای
مقاوم در برابر لکه
هزینه: 23 دلار

پالت مات خاک رس آمازونی Tartlette

پالت مات خاک رس آمازونی Tartlette

این پالت کاملا مات شامل 12 رنگ اختصاصی است

ویژگی های اصلی:

شامل راهنمای گام به گام نگاه
آینه بزرگ درون درب
سایه چشم با کیفیت بالا
هزینه: 36 دلار

UD Naked 3 Ey 

پالت سایه دار

پالت سایه چشم UD Naked 3

این پالت شامل 12 سایه چشم خنثی با رنگ گل رز است که قبلاً دیده نشده است.

https://smartstyletoday.com/best-makeup-kits/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com